onsdag 14 september 2011

Bandage

I dag har jag gjort min karpaltunnelklyvning som gick bra men jag fick
be om mer bedövning efter en stund eftersom jag hade ont när han
"karvade".
Sköterskan höll i sårhaken som så lägligt låg över min tumbasartros.
Försökte stå ut men när de frågade om allt var bra så sa jag att det gjorde
ont i  tummen. Så hon försökte hålla på ett annat sett men det är ju inte lätt
när hon måste hålla just där.
Det värsta var när läkare satte bedövningen. Operationen var okey med viss
obehag men operationen går snabbt, ca en halvtimme.
Nu får jag vara vänsterhänt i några veckor, tänk vad dukig jag kommer
att bli:-)

Det är svårigheter att komentera på blogger
i kväll märker jag. Typiskt när jag vill komentera
på bloggarna jag läser.

Skall lägga in en bild tänkte jag med gmail är visst
snigelpost i dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar