måndag 26 september 2011

Jag deltar i en tävling.

Klicka in du oxå och var med i tävlingen.


Malenami har den sista tiden visat olika frisyrer på  sin syster som
även hon har ett vackert hår. Det ser så enkelt ut
när Malenami stylar.
Om man tar sig tid och övar så kanske man kan få
ttill sitt egna hår.
Gå in och rösta på den frisyr som du tycker är finast
och du har chans att vinna plattången Cloud Nine

I kväll tittade jag på Hollywood fruarna och Maria Montazami
visade tittarna hur hon stylade sitt hår.
Hon är så härlig och är inte alls på samma
sett som de andra fruarna.
De visade oxå ett inslag på när hon gjorde sig
iordning inför bokmässan och av hänsyn till alla
som hon skulle krama så hade hon inga sprej
och liknade i håret för det kan upplevas som otrevligt.

I morgon skall jag ta bort gipset och
stygnen. Det skall bli gott att bli av med det
och det kommer att kännas konstigt i början.
Skönt att slippa plastpåsen över handen
när jag duschar.
När det blir aktuellt med en senplastik med
tummarna så är rehabliteringen bra
mycket längre än sex veckor som nu.
Men det behöver jag inte tänka på nu
förän nästa år,
Nu skall jag kika runt lite på bloggarna
innan jag  lägger mig på kudden och brer
ut mitt långa hårsvall på kudden*skratt*
Halv långa, i alla fall lite halvlånga, hår
är nytvättat och snart tort





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar