fredag 30 september 2011

Jag har vunnit

Inte varje dag man vinner men
det gjorde jag för ett par dagar sedan.
Tävlings reglerna var hemliga så jag
visste inte ens om att det fanns en
tävling som man kunde deltaga i.
Inga annonser i Tv eller kvällpressen.

Den person som stod bakom tävlingen
skickade ett kryptiskt
meddelande till mig där
det stod vad jag skulle göra.
När jag sedan gjort detta så fick
jag ett telefonsamtal .

Jag var ensam vinnare, inga andra
deltagare var inbjudna att deltaga.
Tänk att få vinna en tävling där
konkeransen är lika med O!!

Vinsten levererades direkt till
dörren av personen som stod bakom
tävlingen. Min enda motprestation
var att jag fick locka håret på henne:-)






Nu är jag lycklig ägare till ett par vantar som jag
kan lyfta bort finger delen på.
Perfekta vantat att ha på arbetet när vi är
ute och barnen vill ha hjälp med att knäppa jackan.

Sockarna med hjärtan på kommer säkert
att gå hem hos barnen på arbetet.

Tack snälla väninna som vet vad
en frusen fröken behöver :-)

1 kommentar:

  1. Hej !
    Vilken tur du har som vinner så fina saker.
    Ja, det måste ju vara praktiskt på ditt jobb
    med sådana vantar.
    Kram Pjollret

    SvaraRadera