fredag 20 januari 2012

Jag har börjat träna

Man kan tro att det inte är sant med så är fallet för det låter
otroligt i mina öron. Fast det är helt sant.
I onsdags så fick jag en visning på gymmet av Martin.
Han visade mig runt och berättade vad man kan träna.
Eftersom jag hade med mig träningskläder så började jag
med en gång med att gå på gåbandet och sedan gick jag
in i cirkelrummet. Kändes väldigt tryggt och bra med maskiner
som är "anpassade för alla"
Kul att jag äntligen kommit i väg.
Var där i går oxå och så åkte jag dit i kväll men hade inte 
koll när dem stängde så jag hann bara göra en snabbträning
på en halvtimme. Bättre än inget. Tog en kvart på gåbandet och 
en kvart i cirkelrummet. Klart!
Har tillbringat en stund vid symaskinen och nu är det dax för sängen.

1 kommentar:

  1. Härligt med träningen och varva det med pyssel :) Så gör ju jag med fast här är det bara virka som gäller, ett tag till i allafall. Till våren skall jag ta itu med mitt pysselrum och få ordning där så kall det bli annat gjort med. Kram

    SvaraRadera