lördag 1 september 2012

Alla är vi barn i början

Det kan man ju säga. Man lär så länge man lever.
Nu kan jag äntligen fixa med håret när jag nu fått
tillbaka styrkan och rörligheten efter tumoperationen.

Jag köpte för ca ett år sedan en sådan där "hårmunk"
till att fästa upp håret med till en tofs.

Jag var inte så noga utan jag ville mer se om jag kunde.
Annars är det väll bra att ha i lite spray eller liknande
i håret innan man börjar.

Det är bra att ha håret uppsatt på jobbet i dessa tider när
det finns små söta djur som trivs i håret= löss.

Hoppas jag slipper detta!! "Munken" är ett alternativ
till annan håruppsättning som omväxling.
Jag håller ju på att lära mig hur Mac fungerar
så här får ni se en bild på håruppsättningen.





2 kommentarer:

  1. Hej !
    Det ser fint ut, är hårmunken löshår eller ?
    Kram Kattis

    SvaraRadera
  2. Du kan se på denna videon hur man gör. http://www.youtube.com/watch?v=882m4QKu0sg
    Jag har inte sett att man kan ta hårnät över men det skall jag testa, då lossnar nog inte hårstrån så lätt från "munken"
    Jag gör som på videon sätter ett gummiband om munken och så fäster jag med hårnålar håret som jag snurrar runt. Jag har köpt lite andra skojiga grejer till håret oxå.
    Kramis Mia

    SvaraRadera