fredag 22 februari 2013

Hönsnäts klocka

Lite ding dong är man väll när man envisas med att "pyssla" fast man är trött som en tok!!!Borde inte börjat klippa nätet för jag kunde inte sluta. Visst heller inte hur jag skulle göra för det är första gången jag gör en klocka. Det blev en liten än att lägga små betonghjärtan i. 

Hade den varit lite större hade den räckt över en liten krukväxt.

Rosetten fick liksom dölja ovansidan annars hade den passat över ett ljus. Jag får göra lite fler modeller och testa mig fram. Kan tänka mig att göra en ampel som en strut form och hänga i uterummet med en murgröna i. 

Jag har fått beställning på två stora hjärtan med plats för tre värmeljus.Det är rätt lång torktid så jag får göra de i helgen och ha leverans till nästa helg.

Nu kallar sängen på mig.      








2 kommentarer: