lördag 20 april 2013

Lite Loppis och träning

Var ju bara tvungen att åka och träna när

det är lördag. Det är ju alltid nyttigt

att träna och på helgen är det inte så mycket

folk när det öppnar.

Värmde upp på löpbandet och så gick jag

igenom valda maskiner. Säkert hur bra

som helst om jag gick dit lite oftare.

På hemvägen gick jag in på en Loppis och 

köpte ett "vackert" tyg. Troligtvis ett

gardintyg. Blir nog något till

förskolan. Jag har som sagt aldrig sytt i

en dragkedja i modern tid så jag köpte 

några små dragkedjor som kan passa till att

göra små fodral av till diverse småsaker.

Hittade en lite större silverbricka som kan

det får plats en "fikakaka" på. Köpte 

en blå bricka. Har sprejmålat en röd som

skulle bli vit och den blev lite bubblig

eftersom det var för kallt när jag målade den.

Bra att jag hittade en till.

Hittade knappar som kanske kan passa

tunikan som jag syr nu. Må så gott.

 






2 kommentarer:

  1. Härligt med gymmet, själv skulle jag behöva gå med. Däremot har vi gym på jobbet men att träna på natten är inte att föredra egentligen. tack för länken, det var en alldeles underbar klänning. :) Kram

    SvaraRadera