torsdag 13 januari 2011

Jag deltar i en utlottning av vackra spetsar

Jag blev alldeles lycklig när jag blev tipsad om
 att man få vara med i en utlottning och
vinna spets.
Givetvis så får ni möjlighet att delta ni också om ni går in

Tänk om man kunde vinna?
Tänkte precis att ta på mig min
 "pimpade spetsblus"
till jobbet i morgon.

Två själar och en tanke.
Det måste väll vara meningen att jag
jag skall vinna:-)




För några år sedan hade jag "dille" på att göra pärlhjärtan.

Jag kan ju passa på att visa en del av en
dekoration som jag hade i
sovrummet förut.

Tycker om att kika runt bland
inrednings bloggarna och
hitta inspiration till
att göra egna dekorationer
av olika slag.
Allt från spets till stenar:-)


3 kommentarer:

  1. Jag är också med i den tävlingen så jag hoppas någon av oss vinner *haha*
    Jag "behöver" dem till mina kuddar som jag just nu är i full färd att sy.

    kram

    SvaraRadera
  2. Vi får hålla tummarna :-)
    Kramis Mia

    SvaraRadera
  3. Så fint. Ja, tänk jag höll också på, men det har liksom fallit åt sidan mina syarbeten och trådarbeten. Kanske kommer igen. Någon kudde ibland blir det.:-) Kram Stina

    SvaraRadera