söndag 20 februari 2011

Promenad väder

Vilket skönt väder det har varit i helgen. Soligt med kallt.
Halt på sina ställen med går man försiktigt och tittar vad
man sätter fötterna så går det bra.
I går lördag gick vi över "fjället" till torget jag och Mattias. En sväng på loppisen
och lite andra ärenden på torget uträttades.
Alltid lika kul att gå till loppisen och träffa mina Loppis kompisar.



Nu är det fruset på Klockedammen. Bänkarna sattets
upp i förra året och har blivit ett uteklassrum dit vi kan gå
med barnen och ha "lektion" på olika sett utifrån barnens
ålder.



För ett par åt sedan så fotade jag råddjur som gick och
betade i skogen.


"Det är så härligt att gå i solen"

I dag söndag så blev en promenad på eftermiddagen och solen
visade sig från sin bästa sida.




Inte ett moln på himlen.

I fredags var det ju oxå fint väder så då tog vi oss
ner till Amhult och jag var på Lindex och köpte
två par byxor till mig. Just det momentet tyckte
inte Mattias var det roligaste men sedan var det
leksaks handling och det var ju genast
roligare och det kan man förstå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar