fredag 4 mars 2011

Fredags mys

Fredag är en trevlig dag på veckan som man gärna ser fram emot.
Alla veckans dagar leder fram till fredag.

Jag tittar på Lets Dance men nu är det väll nyheter och snart
avgörs denna veckas tävling. Under tiden så lägger jag
in dagens outfitt i en Lindexkläning så klart!
Den trivs jag väldigt bra i och är ett"säkert" kort
när jag inte vet vad jag skall ta på mig. Även när vi
står på scen och sjunger i  Gospelkören och
klädkorden är svart så åker den på.
I bland med mina alla pärlhalsband eller något
annat tingeltangel. En svart spetssjal får i bland
förstärka det svarta tillsammans med leggins och
ett par stövlar.
I dag hade jag en rutig sjalkrage i bomull
som jag köpt New Yorker på Frölunda Torg.
Stor killarna köper gärna sina kläder där.
Sjalen köpte jag på killavdelningen.






Nu blir jag smått galen på dessa bilder som inte
 vill räta upp sig.
Mannen hjälpte mig med det fungerade
visst ändå inte och nu är han upptagen.

Ni får lägga huvudet på sne.
Mormors halsduken har jag
ännu inte använt men jag ville
bara se hur den tog sig
tillsammans med svart!
Klicka på bilderna så
blir dem större.

 









1 kommentar:

  1. Hej !
    Lite otydlig bild, men är det den i svart sammet ?
    Kram Pjollret

    SvaraRadera