fredag 1 april 2011

Födelsedagsfirande


Dessa vackra rosor stod på bordet när jag kom hem i går efter arbetet.
Snälla maken hade förberett en överaskning så det var viktigt
att jag skyndande mig hem efter arbetet.

Vi körde in till stan och ingen visste var vi skulle. Inte ens
killarna visste vad vi skulle göra.
Vi pakerade uppe vis Stadsteatern och gick ner mot Avenyn
och kvällens middag var räddad. Betald med
rikskuponger.
Ni har gissat rätt. Mc Donalds!
Jag förstod att det borde komma mera för det var lite
långt att åka in till stan för att äta hamburgare när
det finns på närmare håll.




Fart och fläkt i storstan!!!
Efter vi ätit gick vi upp mot Göraplatsen och maken
styrde stegen och vi efter.
Nu hade jag mina aningar vart stegen styrde.

En helt fantastisk föreställning och en upplevelse som
"heter duga" Vi skrattade och njöt av atmosfären fullt ut.

Bra platser hade vi också.





Som sagt det var en lyckad kväll!


5 kommentarer:

  1. Härligt Mia! Överraskningar är nyttiga för själen!!! <3

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt - jag älskar att gå på sånt! Tyvärr gör man det inte så ofta, och eg vet jag fakiskt inte varför, men det bara blir inte av..?

    krameli

    SvaraRadera
  3. Men så mysigt. Förstår att du blev glad.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Åh så trevligt ni har haft det.
    En sådan påhittig filur till make du har !
    Kram Pjollret

    SvaraRadera
  5. Som sagt överraskad blev jag. Björn är duktig på att överdels när han sätter den sidan till. Vi lyssnar på de tre låtarna som följde med programmet som vi köpte. Vi skulle vilja se om den men får vänta tills den sänds på tv.

    SvaraRadera