onsdag 20 april 2011

Härligt att bli igenkänd

Som jag sagt tidigare så handlar jag nästan allt på Lindex.
Idag när jag var där och skulle handla påsk present, dock
inte till mig så betalade jag med mitt kort innan hon drog mitt
Lindex kort.
Då sa hon har inte du Lindex kort du som handlar så ofta här?
Brydde mig inte om att be att hon överför det på kortet.
Hon påminde mig om att det är kvällsöppet nästa torsdag.
Kanske skulle ta och kvista dit då!
Annars så brukar jag också bli påmind emellanåt att
folk ser mig i tidningen.
Så nog är det kul att heta Mia i bland.


1 kommentar:

  1. Haha, i sådana fall så kan det vara br aatt bli igenkänd :) Vi har inget märkvärdigt här hemma för att det är påsk. Vi skall ha kyckling till middag så det blir det närmaste påskmat vi kan komma ;) Kram

    SvaraRadera