söndag 17 april 2011

Nu har jag röjt lite på vinden

Jag har sorterat lite lådor och flyttat från höger till vänster;-)
Vår och sommarjackorna får komma fram nu eller hur.
Tvättar en av vinterjackorna och hoppas att veckan får vara fin
 så att vi får tvättat i från oss lite kläder.
Jag packade även en låda med tröjor och jackor till Balticum i
en banan låda.
Ändå har jag packat jätte många lådor sedan i januari med kläder som
vi vuxit i från.
 Nu moblisierar jag all kraft till att ta i tu med
dammsugning på övervåningen.
Var skall jag hämta den kraften i från?
Mycket roligare att hänga tvätt och sortera än
att dammsuga och damma.
Det är roligare att sortera och slänga än att
dammsuga.
Hjälp!!

Jag kan ju oxå bekänna att jag hävde mitt köppstopp
i går. Det blev en topp från Lindex.
Fotade mig med den på förut men bilderna
blev ding dong så det var inget att visa.

Nu måste jag fortsätta städa!!

1 kommentar:

  1. Att röja är helt underbart! Man känner hur allting blir så mycket lättare på något sätt.
    Självklart ska vinterjackorna bort nu!!! Nu måste vi tro på att våren är här för att stanna :)
    kram kram

    SvaraRadera