måndag 23 maj 2011

20 årig bröllopsdag

Det är snart en vecka sedan som
vi firade 20 årig bröllopsdag
här hemma mannen och jag.

Åren går och det klassiska
- Det är på barnen man ser att
man åldras.

Jag fick en liten ask vid sängkanten
när jag vaknade.



På eftermiddagen fick jag dessa vackra
rosor som står sig lika fina i dag i stort
sett.
Jag och maken åt räkor och killarn
revben. Skagenröran hade jag
längtat efter länge.
Det tar så lång tid att lägga upp
bilder så det får bara bli två stycken.
Maj månad är snaart slut men det är
fullt i allmenackan fortfarande.
Hoppas ni har det gott och inte
stressar för mycket:-)


2 kommentarer:

  1. Oh, GRATTIS!!! Vi har vår 18:e bröllopsdag den 5:e juni :)
    Ja, varför ska Maj vara så hektisk egentligen??? Är ju helt galet då jag tittar i min almanacka med allt jag ska göra/har gjort... och i morgon blir det dotterns musikal i kyrkan (med gospelkören) och nästa onsdag har hon musikal med musikprofilen på skolan och det tar liksom aldrig slut..? Jo, det GÖR det ju, men du förstår säkert hur jag menar... GALET är vad det är! :)

    krameli

    SvaraRadera
  2. Grattis grattis =) fasiken vad härligt!!! =)
    vad roligt! =D

    Jätte fin blogg du har, hit kommer jag gärna flera ggr, ha en jätte bra dag.
    Jessica

    SvaraRadera