fredag 6 maj 2011

Jag är med och tävlar hos Nett

Jag är med och tävlar om en bordslöpare
inne hos enkoppkaffe.se,
ta även du chansen att vinna den!

Denna bordslöpare skulle passa i på vårt matbord i vardagsrummet
tycker jag. Blommor piggar alltid upp. Håller tummar och tår
för lilla mig.

För övrigt har jag varit ute på en "stärkande kvällprommis.
Jag hade tänkt börja träna på ett gym här i närheten
men det avrådde läkaren mig i från så länge som jag
har ont i ryggen. i morse var jag på vårdcentralen och
fick lite värktabletter bland annat för min onda rygg.
Men att promenera i lagom mängd är ju inte fel och det
kan ju knappast bli sämre av det.

Jag sov middag lite väl sent förut och vet inte om det
påverkar nattsömnen men det får vi se.
Lite soffhäng och lite datorsurf kan få vem som
helst sömning, hoppas jag.
Kramis



1 kommentar:

  1. Lycka till - men inte för mycet ;) (jag är ju också med och tävlar*haha*)

    Ja du, här i Roslagen kryllar det av huggisar så att de är fridlysta är som ett stort skämt. Det är även en självklarhet att ha betapred med sig då man går ut i skog och mark här med hundarna. Men vi har aldrig blivit SÅ intrasslade som vi blev idag. Jag visste liksom inte om jag skulle trampa på den om jag satte ner fötterna...och Tuffla som har FYRA tassar... men vi hade tur som slapp bli bitna i alla fall. Lätt omskakad har jag känt mig hela dagen... :(
    Och nu säger ryggen att den där prommisen kanske inte var så bra... men herre gud, NÅGONTING måste man ju göra -särskilt i det här vädret!

    Ha nu en skön Lördagkväll!
    kram kram

    SvaraRadera