söndag 1 juli 2012

Tygaffären

Jag har fått ett hett tips av en väninna som syr mycket kläder
till sig själv om en tygaffär som är väldigt bra.
Jag har aldrig varit där själv men är så sugen på att åka dit snarast
eftersom det kliar i sy-nerven.

Affären har en blogg som man kan läsa


Klicka på länken ovan så kommer du dit.
Jag får vänta ett par månader till innan
jag kan börja klippa i tyg. 
Under tiden så får jag planera mina projekt
i huvudet.

Det finns så många härliga sy bloggar och andra
handarbets bloggar. Jag borde lägga upp lite
länkar här på bloggen så att det är lättare
 att hitta dem.


Lägger in en gammal bild som utfyllnad
i brist på nya skapelser:-)






2 kommentarer:

  1. Hej !
    Pärlhjärtat på bilden har du väl gjort själv ?
    Vi kan ju ju åka till tygaffären någon dag !
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja visst kan vi det. Bara bestäm dag så hakar jag på.
    Jo, hjärtat har jag gjort:-)
    Kramis Mia

    SvaraRadera