lördag 29 december 2012

Promenad


 I eftermiddags så kom jag på att jag skulle kanske
ut på en promenad medan det var ljust ute.
Det tog en timme ungefär att gå rundan och det 
känns ju skönt efteråt. Jag har problem med bihålerna
så någon träning på gymmet är inte aktuellt. Möjligtvis
en promenad på löpbandet på gymmet. Kanske en annan
dag. Det finns så mycket att se på under promenaden
men det syns inte i dimman. Men det får man inte
låtsas om.  Det regnade inte i alla fall och jag hade 
Mix Megapol i lurarna så det gick ingen nöd på mig trots
det tråkiga vädret.  Nu blir det snart middag och 
soffhäng för hela slanten 



2 kommentarer:

  1. Önskar jag kunde följt med på prommis.
    Jobbat hela helgen.
    Pjollret

    SvaraRadera
  2. Hallojsan
    Vi har hela våren på oss att promenera.
    Mia

    SvaraRadera