söndag 6 januari 2013

Hår

I går köpte jag volympuder som jag
testade. Tog nog kanske lite för
mycket fast jag tog lite tyckte jag.
Det var även lite svårt att tvätta ur
håret tycker jag men det kan ju bero
på schampo kvalitén.Jag har rätt långt
hår och hela längder så det kan bli lite
platt. Jag gillar ju inte att ha en massa
styling preparat i håret för jag vill
 ha det "naturell" för jag gillar inte
att ta i håret när det är sprej och dylikt
i håret. Men så tänkte jag att jag 
skall testa torrschampo också för att 
se om håret kan kännas nytvättat fast jag
skulle behöva tvätta det. Det kanske
kan klara sig från morgon till kväll
innan man kreverar av lust att tvätta håret.
Nu har jag sett på bloggar att det finns
en uppsjö av torrschampo så det finns
väll olika fabrikat och kvalitéer 
 

3 kommentarer:

  1. Hej !
    Jag har gjort misstaget att ta för mycket pulver, då blir håret som segt tuggummi. Annars så tycker jag att det är en bra produkt, man får volym blixtsnabbt.
    Kram
    Pjollret

    SvaraRadera
  2. Hejsan
    Skall försöka ta mindre nästa gång. Man lär sig väll hur mycket man skall ta antar jag. Träning ger färdighet
    Hälsningar Mia

    SvaraRadera
  3. Har aldrig testat det där, har funderat men nu har jag kort hår så nu behövs det inte. Kram

    SvaraRadera