fredag 29 mars 2013

Champagnefrukost

Maken fyller 50 år i dag och han bjöds
champagnefrukost med jordgubbar
lite olika ostar och gott bröd. Här kan
man läsa vad som är brukligt till
champagne frukost. Killarna cktes
tidigt och alla var pigga på champagne och 
cider för den yngsta. Jordgubbar och päron
var populärt hos den yngsta och den traditionella
leverpastej smörgåsen breddes. Några
skivor hushållsost till den som inte gillar "fin ost"
Gula rosor och påskliljor blir fint i hop
tycker jag.
Även jag skulle blivit firad på arbetet
i går men eftersom jag fick migrän anfall dagen innan 
  fick det firas utan mig. Fick en fin blomma
som nu står på bordet i uterummet av mina
arbetskamrater och MASSOR av ljus.
Dem vet vad jag vill ha:-) 
          




 Köpte en ost med ingefärs bitar i som
var väldigt god tyckte jag.











1 kommentar:

  1. Mysigt firande för mannen din. Grattis till han och ett stort grattis även till dig. Ha en fin Påskdag. Kram

    SvaraRadera