torsdag 24 juli 2014

Nageltrång och hjärtan


Tänk att i dag kanske kan bli av med mitt problem med

min stortånagel. I alla fall en bit på väg.

Nu har jag trixat och fixat och lagt om stortån

hur länge som helst. Till slut har det blivit en

nageltrång och en bit av nagel togs bort i dag.

Området går inte att bedöva helt och det kände jag

minsann och jag kved och frustade och pustade

och pratade nästan oavbrutet.

Summa sumarum så är en del av problemet borta

men det kan behövas en till op.

Innan jag åkte till vårdcentralen så sydde jag

på ett örngott som jag återbrukat. Det blir ett

minne från min mormor med en  deeeeeeel

spets och ännu mer spets :-) Trixade till ett hjärta

med ett brodyrband som nog blir bra när det är klart 

men det visar jag en annan dag. Nu får ni kolla in

mina ben och en del av klänningen som jag sydde

förra sommaren.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar