söndag 24 april 2011

Kyrkbesök i stället för prommis

I dag sjung jag i kyrkan med gospelkören så
det blev ingen morgonpromenad.
Ingen kvällspormenad heller. Efter kyrkan så
hämtade vi husvagnen.
Den tvättades utvändigt och invändigt omsorgsfullt.
Finns väll lite finlir att
göra på den om man vill. Lägga in nytt hyllpapper
 på hyllorna skulle man kunna göra
om man hade lite  tid över. Får se om det blir av.
Jag hade kameran med mig men inte tog
jag några bilder för det förutom ett kort med
mobilen.

Det finns en hel del bilder på min gamla blogg
som jag tog förra året.

Det blev inte så mycket mer gjort denna kvällen
förutom lite titt på blocket.se.

4 kommentarer:

  1. Låter som ni haft en bra dag, precis som vi ! :)
    I dag har jag soppat hela dagen och det känns bra!
    kramelikram

    SvaraRadera
  2. Härligt med nystädad husvagn, då kan vi ju sitta där o mysa med en god fika !
    Kram Pjollret

    SvaraRadera
  3. Snart dags för huisvagnsrullande, förstår att dte är lite att plocka med nu innan dess. Hoppas att kvällen var bra. Kram

    SvaraRadera
  4. Hittade du nåt spännande på Blocket ?
    Kram Pjollret

    SvaraRadera