lördag 26 maj 2012

Bli så sugen på att sy

Nu kliar det i sy nerven. Tog fram en låda som jag har spetsar i
och det satte i gång fantasin. skulle kunna tänka mig att sy 
en hiss gardin till ett litet fönster i ett rödrutigt tyg.
Eller en vit gardin med brodyr och spets.

En rund kudde vill jag gärna sy någon gång.
Något liknande som denna kanske.

http://img.noxshop.se/23580/item/24be5b6c-57e0-45f0-8931-d3487b7b1239_l.jpg

Jag har köpt olika typer av dukar på Loppisar
som jag kan sy om och använda till mina projekt 
som jag har i tankarna.
Det är lite svårt att sy inom den närmsta tiden
eftersom jag är gipsad ett tag till och kommer ha 
svårt att klippa. Jag får väll ta hjälp av någon
som kan klippa kan jag tro.
Ja ja nog om detta.

Hittade en trevlig hemsida med fina saker
som jag kan tänkte kolla runt på nu.
Här får ni adressen till den sidan.



bild lånad från nätet

Vill sy en hiss gardin till ett liknande fönster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar