tisdag 12 juni 2012

Mer gips

Jag hoppas att det blir sista gipset på väldig
länge. Om en vecka skall jag ta bort gipset. 
Bytte gips i dag eftersom det förra inte kändes 
bra. Har gått i 5 veckor med gips nu.
Förra sommaren var det den vänstra handen
som var gipsad. Denna gången har det varit 
lite mer besvärligt eftersom jag har opererats.
 Det skall bli så skönt att kunna duscha 
utan plastskydd för handen.
Vår flytt till nya huset börjar närma sig.
Roligt och spännande med ett nytt hus och 
framför allt är det större. Jag skriver och
planerar vad som skall göras inför flytten.
Det  är tur att killarna kan hjälpa till
att packa.
Längtar efter att få ställa upp symaskinen
och ta fram mina sy saker. Fast först
skall alla lådor packas upp och köks skåpen
 skall fyllas och vi får pröva oss fram vad
som skall in i de olika skåpen.
Jag har fotat huset och försöker tänka mig
in hur vi skall möblera när jag ser på
bilderna. En angenämt kvällssyssla.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar