lördag 27 juni 2015

Jag har ju alltid undrat

Men nu vet jag hur man gör en "svävande" hylla

Fiffigt

http://21centurywomen.com/diy-interesting-and-useful-ideas-for-your-home/

Det är ju en väldigt bra ide att skapa sig en hylla genom att återandvända

böcker som man läste eller som är gamla. Snyggt blir det om man målar

böckerna om man vill ha de i samma färg om man inte tycker om det färgglada

eller så klär man in böckerna i överbliven tapet eller i vackert papper.

I förmiddags så var jag på Vännplatsens loppis i Amhult och köpte tre ramar i ek

som började sitt liv i det stora blågulavaruhuset en gång i tiden.

Ramarna skall få ett nytt liv, och fronta hjärtan som jag gör till förmån för

Världens barn

Som vi alla redan vet så vill många människor göra det bättre för 

 de människor som inte kan hjälpa sig själva.

Innan jag opererade foten så gjorde klart en ram som

jag hade hemma men nu kommer jag göra dessa ramarna på ett lite annorlunda

sett. Men det får vänta tills jag blivit av med gipset och kan röra mig lite mer 

obehindrat än att sitta i och för sig bekväma fotölj med det mest nödvändigaste 

på en armlängds avstånd.  Jag skall inte klaga på servicen som jag får av

familjen när det gäller mat  och underhållning,:-)

DIY-Home-37-634x443

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar